O nas

W towarzystwie odpowiedniego człowieka możesz odbyć podróż dookoła świata a będzie Ci się zdawało że wszystko to trwa jedną chwilę. W pojedynkę jedynie wleczesz się przez świat, nawet jeśli jedziesz ekspresem albo lecisz samolotem."

Sándor Márai, węgierski prozaik i publicysta


Czym jest Harmony Polish Hotels?

Grupa Harmony Polish Hotels istnieje od 1997 roku. Jej celem jest integracja obiektów hotelowych odznaczających się wysokim standardem, najwyższą jakością świadczonych usług oraz polską i regionalną tożsamością.

Obecnie jest to największe w Polsce konsorcjum marketingowe, które wspiera polskie hotele niezależne w budowaniu i umacnianiu konkurencyjnej pozycji na rynku oraz tworzeniu wartości dodanej dla gości hotelowych. Różnorodne i wyjątkowe w swoim charakterze hotele, które oferują wysoki poziom usług, profesjonalną, personalną obsługę oraz unikalne doświadczenie prawdziwie polskiej gościnności.

Ideą powstania grupy była potrzeba stworzenia poważnej alternatywy wobec coraz większego udziału zagranicznych sieci hotelowych na rynku polskim i zaoferowania dobrych usług rodzimych hoteli, których działalność koresponduje z polskim i regionalnym dziedzictwem kulturowym.

Aktualnie do grupy należą obiekty różnorodne pod względem panującej w nich atmosfery, rozwiniętej bazy usług i usytuowania, a wspólną cechą wszystkich obiektów jest wysoki standard i profesjonalna obsługa. Hotele wyróżniające się pod względem jakości świadczonych usług oraz standardu infrastruktury zapraszamy do naszego grona.

Zobacz hotele należące do grupy »

Wspólne wartości

Różnorodność

Nastawienie na potrzeby członków organizacji oraz ich Gości

Szacunek

Dla pochodzenia, korzeni, lokalnej kultury i społeczności

Tradycja

...polskiej gościnności. Dzielenie się doświadczeniem, budowanie wspólnoty

Współpraca

W połączeniu i harmonii na rzecz interesów hoteli członkowskich oraz wspólnej marki Fundacji, a także dla dobra Gości hotelowych

Historia

...która kształtuje i przekazuje wiedzę o stylu życia naszych przodków, dając wskazówki współczesnym odbiorcom

Rozwój

Zorientowany na organizację oraz jej członków

Korzyści Dla Gości

Niższe koszty pobytu - dzięki posiadaniu karty członkowskiej w ramach programu lojalnościowego.

Możliwość korzystania z usług dodatkowych związanych z lokalnymi obiektami i atrakcjamiturystycznymi na korzystniejszych warunkach w ramach przynależności do programu lojalnościowego. Dostęp do informacji w jednym miejscu, wygoda i oszczędność czasu.

Cztery Filary Harmony:

  • Harmonia wypoczynku
  • Równowaga w SPA
  • Harmonia smaku
  • Harmonia ducha

Pakiet Harmony

Stworzony przez każdy z hoteli członkowskich.

Menu Harmony

Wyjątkowo dobrane dania zebrane w specjalnej karcie dań.

Harmony Day

Mnóstwo ciekawych niespodzianek i atrakcji dla Gości w naszych hotelach: rożnych, jak różne ale i wyjątkowe są nasze obiekty, ale wszystkie w duchu "harmony".

Misja

Wsparcie marketingowe hoteli członkowskich poprzez szeroko zakrojony program lojalnościowy, promocję usług oraz wspólny system rezerwacyjny, aby wzmocnić ich pozycję konkurencyjną na rynku hotelarskim w Polsce (wobec marek sieci globalnych).

W stosunku do gości hoteli członkowskich – bycie najlepszym ambasadorem polskich hoteli niezależnych należących do organizacji,promującym ich wyjątkowy charakter, oferowane przez nie usługi oraz unikalne korzyści dla Gości.

Wizja

Wiodące na rynku hotelarskim w Polsce konsorcjum marketingowe reprezentujące polskie niezależne obiekty hotelowe o wyjątkowym i różnorodnym charakterze, które łączy wysoka jakość usług, tradycyjna polska gościnność oraz program wzbogacający doświadczenie pobytu, stanowiący wartość dodaną dla gości hoteli.

Już kilkadziesiąt hoteli w całej Polsce.
Dołącz do największej grupy polskich hoteli niezależnych.

Hotele grupy Harmony Polish Hotels

Harmony Polish Hotels zrzesza obecnie kilkadziesiąt polskich niezależnych obiektów hotelowych, głównie 3- i 4-gwiazdkowych, o różnorodnymi unikalnym charakterze,
atrakcyjnie zlokalizowanych na terenie całej Polski.

Reprezentują one trzy rodzaje obiektów: City & Business Hotels (hotele miejskie i biznesowe), Resorts & Spa (obiekty wypoczynkowe i spa), Palaces & Mannors (pałace i dwory). Hotele członkowskie, korzystając z przywilejów przynależności do wspólnej organizacji, zachowują jednocześnie swoją niezależność właścicielską i zarządczą, a także tożsamość swojej marki (nazwa, logo, identyfikacja wizualna).

Kliknij na mapę poniżej, aby zobaczyć spis hoteli członkowskich:

Zapraszamy na portal Harmony Polish Hotels

www.harmonyhotels.pl